1 Mart 2013 Cuma

Baybatur: Tek derdim, o koltuğa AK Partili bir belediye başkanını oturtmak




AK Parti Manisa İl Başkanı Murat Baybatur, şu anda belediye başkanlığı için bir düşüncesinin olmadığını, tek derdinin o koltuğa AK Partili bir belediye başkanını oturtmak olduğunu söyledi. AK Parti İl Başkanı Baybatur, il başkan yardımcılarıyla birlikte Saruhan Otel’de basın toplantısı düzenledi. Toplantı'da gazetecilerin sorularını cevaplayan İl Başkanı Baybatur, AK parti’nin revaçta olan pir parti olduğunu ifade etti. İddialı bir parti olduğu için bir birinden kıymetli insanların AK Parti’nin ilçe ve büyükşehir belediye başkanlıklarına, meclis üyeliklerine adaylıkta bulunacaklarını dile getiren Baybatur, bunun AK Parti için bir zenginlik olduğunu kaydetti. Manisa Büyükşehir Belediye Başkanlığı için birbirinden kıymetli kişilerin isimlerinin geçtiğini belirten Baybatur, "İnşallah ben şuna inanıyorum ki, bizim genel merkezimiz bu konuyu ince eleyip, sık dokuyor. Manisa’da ilçeleriyle beraber kiminle kazanacaksa, milletin gönlünü hoş edecek, milletin muhabbet besleyeceği insanların belirlenmesi ve başarılı olacak insanların belirlenmesi noktasında gerekli çalışmalar yapılacak. Benim şahsıma böyle bir yakışma yapılıyor. Allah razı olsun. Büyük onur ve gurur duyuyoruz." dedi. Şu anda kendisinin AK Parti il başkanı olduğunu dile getiren Baybatur, "Ben gemiyi seçimlerde karaya oturtmadan denizde yürütmem gerekiyor. Eğer genel merkezimiz, milletvekillerimiz, istişareler, genel merkez gerekli anketleri yapar, ‘Arkadaş bu işi sizin yapmanız gerekiyor’ derse biz emir telakki ederiz. Biz görev istemeyiz, görev verilirse yaparız. Ama benim birinci derecedeki düşüncem ben bu belediye seçimlerine çok büyük önem veriyorum. Çünkü biz 2009’da belediye seçimlerinde talihsiz biz kaza yaşadık. Benim ilk hedefim tekrar şu Manisa belediyesini makam odasına AK Partili bir belediye başkanını oturtmak. Benim tek derdim bu. Bu kim olmuş benim için önemli değil. Benim şu an başkanlık için bir düşüncem de yok. Benim tek derdim yapılacak olan yerel seçimlerde o koltuğa AK Partili bir belediye başkanı oturtmaktır. Benim baka hiçbir hesabım bulunmuyor." diye konuştu. Baybatur, Manisa’da Genel Merkez’in talimatlarıyla güçlü bir şekilde üyelik çalışmaları yaptıklarına da değindi. Manisa’nın ilçeleriyle beraber seçmen sayısının 965 bin 118 olduğunu aktaran Baybatur, "Hedefimiz üyelik için bize verilen yüzde 15 barajını yakalamak. Bizim hedefimiz Manisa’da 144 bin 767 üye. Şu an itibariyle bizim üye sayımız 98 bin 782. İnşallah çok kısa bir zamanda yüzde 10 barajını geçtik yüzde 15 barajına hızlı bir şekilde devam ediyoruz. Son bir ayda yaptığımız üye sayısı 3 bin 46 kişi. Hedefimiz 12 Eylül’de yapılacak AK Parti il başkanları toplantısında 5 bin üyeyi tamamlayarak götürmek." dedi. 2013 yılının son baharına belediye seçimlerinin alınma ihtimalinin olduğunu aktaran Baybatur, "Bu da anayasal bir değişiklik getiriyor. Meclis’te yeterli sayının oluşması gerekiyor. Muhtemelen Meclis açılınca bunun üzerinde bir kanun teklifi verilecek ve muhtemelen belediye seçimleri 2013 yılının sonbaharına alınacak gibi gözüküyor. Ama biz her han seçim olacak gibi çalışıyoruz. Sandık yönetim kurulu üyesi sayısında da hedefimiz Manisa için 21 bin 771 kişi. Şu an için Manisa AK Parti il teşkilatının ilçeleriyle beraber yakalamış olduğu sayı 14 bin 994. Yani sandık yönetim kurulu üyeliklerinde şu an AK Parti il teşkilatı yüzde 68,87 oranı yakaladık. Ben inanıyorum ki 2-3 ay içerisinde sandık yönetim kurulu üye sayısını yüzde 100 getireceğiz. AK Parti olarak Manisa’da seçimlere güçlü bir şekilde hazırlanıyoruz." diye konuştu.adana yerel seçimler adana seçimler yerel seçimler adana seçimleri adana 2014 yerel seçimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder